Podstawowe formy reklam online

Kampanie Google Ads (znane też jako kampanie Adwords) to jedne z najbardziej efektywnych działań reklamowych w Internecie. Kampanie te umożliwiają wyświetlanie reklamy nie tylko w wyszukiwarce, ale też na stronach partnerskich. Dzięki temu dana firma jest bardziej widoczna w Internecie i ma szansę dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów. I co ważne – kampania Google Ads może przybierać różne formy, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań.

Tekstowa i graficzna kampania Adwords

Reklamy tekstowe są bardzo popularne wśród osób chcących wykorzystać kampanie Google Ads. Tutaj reklama jest wyświetlana na początku lub na końcu wyników wyszukiwania oraz na poszczególnych stronach, które wchodzą w skład danej sieci reklamowej. Reklamy tekstowe opierają się przede wszystkim na linkach sponsorowanych.

Reklamy graficzne wykorzystywane w kampaniach Google Ads są wyświetlane w sieci reklamowej Google Display Network. W większości przypadków są to podlinkowane banery, które znajdują się na różnorodnych stronach internetowych. I co ważne – to sam klient decyduje o rozmiarze, wyglądzie i formie reklamy.

Kampania Adwords wideo

Inną reklamą dostępną w kampanii Google Ads jest ta w formie wideo. W tym przypadku reklamy są wyświetlane w popularnym serwisie You Tube, co bardzo zwiększa zasięgi – chociażby ze względu na coraz większą popularność tego typu serwisów. Wśród innych dostępnych form kampanii Adwords można wymienić reklamy na gmailu czy reklamy produktowe. Każda z nich jest skuteczna i powinna być wykorzystywana przez osoby zajmujące się reklamą i promocją. Jak wybrać tę najlepszą? Tutaj warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji SEO. Sprawdź: https://widoczni.com/kampanie-adwords/