Kampanie Ads – dlaczego warto w nie inwestować?

Kampanie Google Ads stają się coraz popularniejsze. I nie ma w tym nic dziwnego, gdyż ten rodzaj reklamy internetowej pozwala na wyświetlanie różnorodnych rodzajów reklam (graficznych, tekstowych, wideo czy produktowych). A tego typu reklama to szansa na zwiększenie ruchu na stronie, zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie wyższych zysków. Dlaczego warto inwestować w kampanie Adwords? Oto kilka podstawowych powodów.

Po pierwsze – płatność za efekty

Kampanie Google Ads działają na zasadzie Pay Per Click. Co to oznacza w praktyce? Otóż płatność jest pobierana dopiero po kliknięciu i przekierowaniu użytkownika na daną stronę internetową. Zatem za reklamy, które nie są klikane klient nie ponosi kosztów. Jednocześnie to sam klient ustala budżet, co ma znaczenie zwłaszcza w przypadku początkujących przedsiębiorców.

Po drugie – mierzenie efektów

Kampania Adwords jest mierzalna. Oznacza to, iż można sprawdzić, jakim zainteresowaniem cieszy się dana reklama i jakie przynosi skutki. W przypadku niezadowalających efektów można szybko zareagować – na przykład poprzez zmianę słów kluczowych. 

Po trzecie – wzrost zasięgów

Kampania Google Ads w sposób znaczący zwiększa zasięgi. Dlaczego? Otóż Google to najpopularniejsza wyszukiwarka, z którego każdego dnia korzysta ponad 1,5 miliarda osób. Dzięki temu kampanie docierają w różne rejony – zarówno w wymiarze globalnym, jak i lokalnym

Jakie są inne zalety kampanii Google Ads? Tutaj warto wspomnieć o elastyczności i możliwości ścisłego określania grupy docelowej, kontroli budżetu i precyzyjnym adresowaniu. Dzięki tym wszystkim zaletom kampania Adwords może być zarówno samodzielną formą reklamy, jak i doskonałym uzupełnieniem pozycjonowania.